Про це Марина Врода розповіла в ексклюзивному інтерв’ю «Українському тижню».
«Права на картину Україна та Франція ділять 50 на 50, хоча остання покрила всі дорожні та виробничі витрати на зйомку фільму (хоч це і було зроблено на фотоапарат), відтак на те, щоб перегнати на цифру для DCP, а потім на 35-міліметрову плівку; на оплату роботи людей, які працювали на постпродакшні, на, зрештою, мій приїзд до Канн. Ділити, хто кому і скільки дав, – нецікаво. Цікаво, що все вийшло, що члени моєї команди отримали змогу працювати у світі, щоб не гарувати тут на якихось дядьок, як на плантації, а бути більш вільними, як художники. Власне, заради цього я і робила фільм, бо вважаю, що професійність моєї команди не гірша, ніж у всесвітньо відомих», – зазначила режисерка.
Наразі фільм повезуть на фестиваль «Кінотавр» в Сочі. Режисерку найбільше цікавить критика на стрічку.
«Монтували ми все в Україні, у Франції лише перезаписували звук і таке інше. І коли ми працювали у студії, нашу роботу високо оцінили як звук, так і кольорокорекцію. Останнє похвалив навіть той, хто працював над фільмом Олексія Германа-старшого «Хрустальов, машину!». Словом, ми відчули свою міць, що ми можемо, що наша робота може бути цікавою і в Європі, і не тільки. Зараз «Крос» їде на фестиваль «Кінотавр» в Сочі. Мене цікавить критика на нього», – додала Врода.
Нагадаємо, Україна вдруге отримує нагороду у Каннах. Першим українцем, який здобув «Золоту пальмову гілку» був Ігор Стрембіцький. У 2005 році він отримав цю нагороду за короткометражку «Подорожні».
Як повідомлялося, минулого року Україна вже брала участь в Каннах. Правда, фільм Сергія Лозниці «Щастя моє» (до речі, Врода працювала асистентом режисера з масовки) залишився без нагороди. Більше того, отримав не найприємніші відгуки критиків, звинувативши режисера в тому, що він плодить «чорнуху» (в картині чимало нецензурних слів).
Інтерв’ю з Мариною Вродою читайте тут.