У гаражах Державного управління справами стоять 455 машин. Майже 13% з них – це самоскиди, сміттєвози, зварювальні агрегати, причепи тощо. 35 машин «катають» підшефних самого глави ДУС Андрія Кравця, ще 100 обслуговують медустанови (лікарня «Феофания», дві поліклініки), 75 – обслуговують офіційні делегації, яких зазвичай возять на Мерседесах. Ще 95 – потребують капремонту.
До послуг президента і його соратників – 150 машин. Причому, як відмічають на Банковій, з лютого їх співробітники їздять на машинах економкласу, «Шкодах» ($12-32 тисяч).
Якими машинами користується сам Янукович, в Адміністрації президента не говорять – з міркувань безпеки це вважається інформацією з обмеженим доступом. Те ж стосується і машин супроводу : їх кількість і марки «залежать від графіка роботи президента», відповіли в АП.
На утримання автобази президента у 2011 році планують витратити 48 млн 229 тис. грн. З них на купівлю запчастини, шин, ремонт авто йде 21,4 млн грн. (в середньому, 47 тисяч на одне авто на рік), і ще 17,3 млн йде на зарплати (1,4 млн на місяць, решта – електрика, комунальні платежі).
На балансі секретаріату Кабміну – 198 авто. Є навіть декілька раритетных: ЗІЛ- 114 (радянський легковичок представницького класу з кузовом «лімузин», їх випустили всього 113 екземпляри) і три Газ- 14 («Чайки»).
Найбільше ж в Кабміні «Фольксвагенів» (62 штуки), авто «Шкода Октавія» (45) і «Мерседесів» – 30. У меншості – «Опель Комбо» (2), «Рено Кангу» (3), «Тойота» (4). Сам Микола Азаров користується двома «Мерседесами».
На автобазу Кабміну в 2011 році піде 35 млн 478 тис. грн. – майже на 13 млн менше, ніж на АП. Скільки конкретно грошей йде на ремонт і обслуговування машин, в Кабміні не вказали, зате відмітили, що зарплата водія, наприклад, складає 3500-3800 грн. на місяць.