Facebook вперше оприлюднив норми видалення постів

24 Квітня 2018, 16:46

Американська соціальна мережа Facebook вперше оприлюднила внутрішні правила видалення постів користувачів. Про це йдеться на офіційному блозі Facebook.

 

Зокрема, соцмережа оголосила про запуск процедури розгляду апеляцій.

 

"Ці рішення є одними з найважливіших, з яких ми робимо, тому що вони є ключовими для забезпечення того, що Facebook є як надійним місцем, так і місцем для вільного обговорення різних точок зору… Сьогодні ми робимо наступний крок та публікуємо внутрішні інструкції, які ми використовуємо для дотримання цих стандартів.", – йдеться у публікації.

 

Наголошується, що компанія визначатиме міру покарання у залежності від серйозності порушення та персональної історії користувача.

 

Зокрема, при першому порушенні можуть винести попередження, однак у випадку повторення подібних ситуацій можуть видалити пост або заблокувати профіль, а також повідомити правоохоронні органи в особливо важких випадках. У той же час у Facebook визнають, що експерти, які розбирають скарги і приймають відповідні рішення, час від часу можуть помилятися.

 

Так, протягом року соцмережа запустить можливість оскаржити рішення про видалення поста, якщо його видалили через зображення наготи і сексуальної активності, а також розпалювання ненависті або агресивних висловлювань та зображень сцен насильства.

 

"Якщо вашу фотографію, відео або публікацію було видалено, оскільки він порушує наші стандарти спільноти, ви отримаєте сповіщення та отримаєте можливість подати запит на додатковий огляд. Це призведе до перегляду нашою командою, як правило, протягом 24 годин. Якщо ми зробили помилку, ми сповістимо вас, і ваше повідомлення, фотографія або відео буде відновлено", – йдеться у публікації.

 

Нагадаємо, 18 квітня Федеральний суд Каліфорнії ухвалив, що компані Facebook можна пред'явити колективний позов за використання технології розпізнавання осіб без згоди користувачів. Зокрема, можливості програми DeepFace, яку використовувала соцмережа, суперечать закону штату Іллінойс про захист біометричної інформації.

 

Як повідомлялося 4 квітня, у Facebook заявили, що компанія Cambridge Analytica, ймовірно,  незаконно отримала доступ до даних близько 87 мільйонів користувачів.

 

Комітет з енергетики та торгівлі Палати представників Конгресу Сполучених Штатів Америки заявив, що розробник та очільник найбільшої соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг 11 квітня надасть свідчення про виток даних понад 50 млн користувачів і скандалу з Cambridge Analytica. 

 

3 квітня засновник Facebook Марк Цукерберг повідомив, що на усунення проблеми з витоком даних понад 50 млн користувачів соцмережі піде кілька років. 

 

17 березня стало відомо про те, що фірма Cambridge Analitica, яка в період виборів президента США співпрацювала з Дональдом Трампом, незаконно отримала дані 50 млн користувачів Facebook. Ці дані використовувалися для з'ясування політичних уподобань виборців і показу їм політичної реклами.

 

23 березня слідчі британського управління із захисту інформації (Information Commissioner's Office, ICO) провели обшуки в офісах компанії Cambridge Analytica, яку звинувачують у несанкціонованому зборі даних користувачів Facebook з метою впливу на вибори США у 2016 році.

 

25 березня розробник та очільник найбільшої соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг опублікував у шістьох національних газетах Британії вибачення за скандал з витоком даних користувачів. 

 

Крім того, 26 березня  Федеральна торговельна комісія (FTC) США повідомила, що проводить "непублічне" розслідування щодо компанії Facebook, яке пов'язаного з витоком даних користувачів. За даними ЗМІ, FTC почала перевірку компанії Facebook Inc. щодо можливих порушень укладеної з відомством угоди про конфіденційність. FTC має намір з'ясувати, чи соцмережа дозволяла скандальній британській аналітичній компанії Cambridge Analytica отримувати персональні дані користувачів. Cambridge Analytica проводила аналіз даних понад  51 млн громадян, які є користувачами Facebook. Комісія підозрює, що використані дані могли призначатися для президентської кампанії в США 2016 року.