Засновник Facebook Марк Цукерберг оголосив про нові інструменти, які запровадять у соцмережі для боротьби з втручанням у вибори. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.
За словами Цукерберга, після виявлення втручання Росії у вибори президента США у 2016 році він запровадив нові інструменти захисту, які видалили десятки тисяч фейкових акаунтів. І це тільки "перший з трьох кроків", які зробить компанія.
Нововведення торкнулись рекламодавеці, які не зможуть розміщувати політичні оголошення, якщо не матимуть верифікації.
"Тепер рекламодавці мають підтвердити свою особистість і місцерозташування. Ми також позначимо їх і рекламодавці змушені будуть показати, хто оплатив оголошення. Ми запроваджуємо це у США і поширимо на решту світу у наступні кілька місяців. Ці кроки самі по собі не завадять усім, хто намагається грати з системою, але зробить набагато важчим те, що росіяни зробили під час виборів 2016 року, використовуючи фальшиві облікові записи та сторінки", – заявив засновник Facebook.
Другим "великим кроком" стане верифікація модераторів великих сторінок, що ускладнить модерацію сторінок за допомогою фейкових акаунтів або розповсюдження таким чином дезінформації чи суперечливого контенту. Також буде створений архів для пошуку старих політичних оголошень.
"Один з моїх головних пріоритетів на 2018 рік – підтримувати позитивний дискурс і запобігати втручанню у вибори, які пройдуть у США, Мексиці, Бразилії, Індії, Пакистані та інших країнах", – зазначив Цукерберг.
Окрім цього, Цукерберг наголосив, що компанія залучить "тисячі людей" для запуску зазначених сервісів і "сповнена рішучості" запровадити нові інструменти до виборів 2018 року.
Як повідомлялося 4 квітня, у Facebook заявили, що компанія Cambridge Analytica, ймовірно, незаконно отримала доступ до даних близько 87 мільйонів користувачів.
Комітет з енергетики та торгівлі Палати представників Конгресу Сполучених Штатів Америки заявив, що розробник та очільник найбільшої соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг 11 квітня надасть свідчення про виток даних понад 50 млн користувачів і скандалу з Cambridge Analytica.
Нагадаємо, 3 квітня засновник Facebook Марк Цукерберг повідомив, що на усунення проблеми з витоком даних понад 50 млн користувачів соцмережі піде кілька років.
17 березня стало відомо про те, що фірма Cambridge Analitica, яка в період виборів президента США співпрацювала з Дональдом Трампом, незаконно отримала дані 50 млн користувачів Facebook. Ці дані використовувалися для з'ясування політичних уподобань виборців і показу їм політичної реклами.
23 березня слідчі британського управління із захисту інформації (Information Commissioner's Office, ICO) провели обшуки в офісах компанії Cambridge Analytica, яку звинувачують у несанкціонованому зборі даних користувачів Facebook з метою впливу на вибори США у 2016 році.
Згодом,25 березня розробник та очільник найбільшої соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг опублікував у шістьох національних газетах Британії вибачення за скандал з витоком даних користувачів.
Крім того, 26 березня Федеральна торговельна комісія (FTC) США повідомила, що проводить "непублічне" розслідування щодо компанії Facebook, яке пов'язаного з витоком даних користувачів. За даними ЗМІ, FTC почала перевірку компанії Facebook Inc. щодо можливих порушень укладеної з відомством угоди про конфіденційність. FTC має намір з'ясувати, чи соцмережа дозволяла скандальній британській аналітичній компанії Cambridge Analytica отримувати персональні дані користувачів. Cambridge Analytica проводила аналіз даних понад 51 млн громадян, які є користувачами Facebook. Комісія підозрює, що використані дані могли призначатися для президентської кампанії в США 2016 року.