Скандал із Facebook. Прокуратура Італії почала розслідування щодо Cambridge Analytica

26 Березня 2018, 11:40

Прокуратура у Римі в п'ятницю, 23 березня, заявила про початок розпочати розслідування щодо аналітичної компанії Cambridge Analytica, яку звинувачують у використанні даних користувачів Facebook для впливу на вибори. Про це повідомляє EUobservser.

 

Зазначається, що італійська група споживачів Codacons подала скаргу на Cambridge Analytica через порушення конфіденційності та безпеки.

 

Крім того, група відзначила, що прагне захистити інтереси понад 30 мільйонів італійців, зареєстрованих у соціальній мережі Facebook.

 

Нагадаємо, 25 березня розробник та очільник найбільшої соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг опублікував у шістьох національних газетах Британії вибачення за скандал з витоком даних користувачів. 

 

23 березня слідчі британського управління із захисту інформації (Information Commissioner's Office, ICO) провели обшуки в офісах компанії Cambridge Analytica, яку звинувачують у несанкціонованому зборі даних користувачів Facebook з метою впливу на вибори США у 2016 році.

 

Як повідомлялося, 22 березня засновник Facebook Марк Цукерберг був запрошений до Європарламенту, щоб надати пояснення щодо ситуації з персональними даними.

 

Федеральна торговельна комісія (FTC) Сполучених Штатів Америки заявила про перевірку компанії Facebook Inc. щодо можливих порушень укладеної з відомством угоди про конфіденційність. FTC має намір з'ясувати, чи соцмережа дозволяла скандальній британській аналітичній компанії Cambridge Analytica отримувати персональні дані користувачів. Cambridge Analytica проводила аналіз даних понад  51 млн громадян, які є користувачами Facebook. Комісія підозрює, що використані дані могли призначатися для президентської кампанії в США 2016 року.

 

Додамо, 17 березня стало відомо про те, що фірма Cambridge Analitica, яка в період виборів президента США співпрацювала з Дональдом Трампом, незаконно отримала дані 50 млн користувачів Facebook. Ці дані використовувалися для з'ясування політичних уподобань виборців і показу їм політичної реклами.