Розробник та очільник найбільшої соціальної мережі Facebook Марк Цукерберг опублікував у шістьох національних газетах Британії вибачення за скандал з витоком даних користувачів. Про це повідомляє Українська правда.
Текст публічного вибачення Марка Цукерберга вибачення розміром на цілу шпальту вийшов у недільних випусках таких газет як The Observer, The Sunday Times, Mail on Sunday, Sunday Mirror, Sunday Express і Sunday Telegraph.
За словами засновника соцмережі, витік інформації пов'язаний з додатком з тестами, завдяки якому в 2014 році були злиті дані мільйонів людей.
"Це порушення довіри, і мені шкода, що тоді ми не зробили більшого. Зараз ми вживаємо заходів, щоб цього не повторилося знову",- заявив Цукерберг.
Окрім цього вибачення розробника Facebook були розміщені в трьох найкрупніших американських газетах: The New York Times, Washington Post і Wall Street Journal.
Нагадаємо, через гучний скандал з витоком даних капіталізація Facebook за тиждень впала на 58 мільярдів доларів. А вартість однієї акції компанії на фондовому ринку впала з 177 доларів 1 цента до 159 доларів 39 центів.
23 березня слідчі британського управління із захисту інформації (Information Commissioner's Office, ICO) провели обшуки в офісах компанії Cambridge Analytica, яку звинувачують у несанкціонованому зборі даних користувачів Facebook з метою впливу на вибори США у 2016 році.
Як повідомлялося, 22 березня засновник Facebook Марк Цукерберг був запрошений до Європарламенту, щоб надати пояснення щодо ситуації з персональними даними.
Федеральна торговельна комісія (FTC) Сполучених Штатів Америки заявила про перевірку компанії Facebook Inc. щодо можливих порушень укладеної з відомством угоди про конфіденційність. FTC має намір з'ясувати, чи соцмережа дозволяла скандальній британській аналітичній компанії Cambridge Analytica отримувати персональні дані користувачів. Cambridge Analytica проводила аналіз даних понад 51 млн громадян, які є користувачами Facebook. Комісія підозрює, що використані дані могли призначатися для президентської кампанії в США 2016 року.
Додамо, 17 березня стало відомо про те, що фірма Cambridge Analitica, яка в період виборів президента США співпрацювала з Дональдом Трампом, незаконно отримала дані 50 млн користувачів Facebook. Ці дані використовувалися для з'ясування політичних уподобань виборців і показу їм політичної реклами.