The Economist: Популізм в інтернеті підходить Європі менше, ніж США

10 Березня 2017, 10:01

Популізм, що культивується через інтернет, підходить Європі менше, ніж Сполученим Штатам. Про це пише британський тижневик The Economist.

За словами Корнеліуса Пушманна із берлінського мозкового центру Інститут Александера фон Гумбольдта, захоплення соцмережами пов’язане зі скепсисом стосовно традиційних ЗМІ.

В американців удосталь і першого, і другого. У 2016 році 16% американських користувачів інтернету заходили на Twitter не менш як один раз на місяць, свідчать дослідження компанії comScore. Тоді ж, як показує аналітика Інституту з вивчення журналістики Reuters в Оксфорді, їхня довіра до новин впала до 33%.

Тим часом європейці більше довіряють традиційним медіа й менш активні в соцмережах. Близько 13% нідерландських користувачів інтернету заходять на Twitter раз на місяць. Серед італійців цей показник становить 6%, французів — 5%, німців — 4%. У Європі більше користуються Facebook, але все ж таки не на тому рівні, що в США. Як свідчить аналіз Reuters, 54% нідерландців і 52% німців довіряють новинам. Довіра до німецького суспільного радіо і ТБ перевищує 70% — це цифри державного мовника WDR, базованого в Кельні. І тільки 8% довіряють тому, що бачать у Facebook чи Twitter.

В Італії довіра до новин впала до 42%, у Франції — до 32%. Утім, французький медіа-експерт Джулія Каже не вважає, що Францію захоплює хвиля постправди. Видання на кшталт Libération і LeMonde запустили інструменти для перевірки фактів, щоб протистояти дедалі більшим страхам перед фейковими новинами.  

Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»