Соціологи відзначають доволі низьку підтримку лідерів так званої «ЛНР» на окупованому Донбасі. Про це свідчить дослідження групи SocioLab, проведене методом анкетування в соціальних мережах.
«Важливо відзначити той факт, що лідери самопроголошеної «ЛНР» не користуються серед найбільш активних користувачів соціальних мереж високим рівнем довіри. Виявлені показники свідчать про те, що максимальний кредит довіри комунікаційного середовища до перших осіб «ЛНР» в умовах їх монополії на виробництво і розповсюдження новин досягає лише 15-25%», – йдеться у повідомленні.
Так, у відповідь на прохання оцінити свій рівень довіри до Плотницького, 15,2% учасників анкетування назвали його "дуже низьким", 21,7% – "низьким", 26,4% – "середнім", 13,6% – "високим", 2,2% – "дуже високим". Решта зізналися, що взагалі не знають Плотницького або не змогли відповісти.
- Читайте також: Голова "ЛНР" назвав "ЛНР" банановою республікою
Так само не користуються довірою у респондентів команди Олександра Єфремова і Юрія Бойка.
«Вони сприймаються в активній комунікаційному середовищі вкрай негативно», – зауважують автори дослідження.
«Засоби масової комунікації самопроголошеної «ЛНР», судячи з отриманих показників, мають умовно високий рівень довіри. Новинний потік, який ними генерується, сприймається найчастіше позитивно. 30-40% активних користувачів соціальних мереж сприймають новинні повідомлення на віру або частково, або не виявляючи належної довіри. На жаль, альтернативних майданчиків для трансляції подій в «ЛНР», крім офіційних, немає, тому вибір обмежений», – зазначається у повідомленні.
Соціологи підкреслюють, що йдеться про експериментальне опитування. Анкетування проходило 26-29 квітня 2016 року. У дослідженні взяли участь 490 найбільш активних користувачів соціальних мереж, які проживають на території, що перебуває під контролем «ЛНР». Середня щоденна активність користувачів соціальних мереж на цій території становить 3% від загальної кількості користувачів. Це близько 15000 осіб, які щодня активно діляться і обговорюють новини в соціальних мережах.
Відбір проводився за спеціальною методикою в 50 групах найбільш популярних соціальних мереж (ВК
В анкетуванні взяли участь 490 респондентів. Систематична похибка становить 5%.