За даними дослідження, майже половина матеріалів з ознаками політичного замовлення було розміщено на користь РПЦ і УПЦ МП, по 17% – на користь Партії розвитку (ребрендинг частини народних депутатів з фракції Партії регіонів) і Комуністичної партії.
Всього в інтернет-ЗМІ в липні 78% «джинси» було саме політичного характеру.
Найбільше публікацій з ознаками замовності серед видань, які підпадають під моніторинг, розмістив УНІАН – 20, до того ж, 12 з них були присвячені Московському патріархату. Головними ньюсмейкерами в цих новинах виступали патріарх РПЦ Кіріл і голова Синодального інформаційного відділу РПЦ Володимир Легойда.
Наприклад, новина на УНІАНі: «Патріарх Кирило молиться про те, щоб в Україні ніхто не піддавався дискримінації за релігійною ознакою», де Кирило зазначає, що в Україні триває «міжусобна лайка» і молиться, щоб українців не дискримінували через політичного вибору.
До загального архів новин на УНІАНі потрапила також розшифровка проповіді патріарха РПЦ Кіріла, де він роз'яснює поняття «Свята Русь» і т. п. У цих публікаціях наголошується також на «канонічності» Російської православної церкви в Україні.
Експерт ІМІ Олена Голуб вважає, що таке різке збільшення публікацій з ознаками замовності від Української православної церкви Московського патріархату можна пояснити також наближенням виборів митрополита УПЦ МП.
Проект з моніторингу джинси і неналежного маркування проводить ІМІ в шести загальнонаціональних друкованих виданнях («Комсомольская правда в Україні», «Факти», «Кореспондент», «Газета по-українськи», «Сегодня» і «Український тиждень») і чотирьох інтернет-виданнях (Лига.net, Обозреватель, УНІАН і LB.ua).
Як повідомлялось, у березні 2014 року рівень замовних матеріалів у друкованій пресі упав до історичного мінімуму і склав всього лише 1% від загальної кількості матеріалів, що є найнижчим показником за весь період моніторингу