Експерт: більшість кандидатів під час виборчої кампанії зосередилися на збереженні рейтингів

21 Травня 2014, 19:56

"Більшість кандидатів виявилися не підготовленими до кампанії. Тому вони сконцентрувалися на медійних рішеннях і зосередилися на збереженні своїх рейтингів. Це стосується практично всіх. Жодних заходів, використання додаткових елементів для збільшення рейтингів не було", – зазначив Біденко.

"Виключення – це Олег Ляшко. Він скористався патріотичною тематикою, зробив на ній наголос і забезпечив собі зростання загальноукраїнського рейтингу. Для Порошенка стратегія вийшла аналогічною. Оскільки базовий мотив виборця – пошук новизни, то він сконцентрувався виключно на цьому атрибуті. Але у його випадку це є радше збереженням рейтингу, ніж його набиранням. Інші пішли шаблонним шляхом – обличчя плюс слоган. Це стосується і мажоритарників, і мерів", – зауважив експерт і додав, що кампанія "виглядає активною, масовою, особливо останній тиждень, але ми не можемо сказати, що бачимо щось нове, цікаве".

Також Біденко зазначив, що нинішня кампанія характеризується відсутністю конкретних обіцянок.

"Так, раніше Ющенко обіцяв «10 кроків», ПР – «5 років без податків», другу російську мову. Якщо звернути увагу на нинішні меседжі, не програмні, а в рекламі, то вони не конкретні – «поборемо корупцію», «встановимо мир», «поборемо олігархів», «будемо жити по-новому». Іде емоційна робота, раціонального зерна практично немає", – додав він. 

Нагадаємо, 25 травня в Україні відбудуться вибори президента. У них бере участь 21 кандидат. Голова ЦВК Михайло Охендовський заявив, що вибори президента стануть одними з найскладніших в історії.