Згідно з документом, департамент транспортної інфраструктури КМДА має визначити генеральну проектну і генеральну підрядну організації для виконання робіт із проектування та спорудження цієї ділянки метрополітену.
Також фахівці мають розробити проектно-кошторисну документацію, провести її експертизу і затвердити, а профільний департамент – надати інвестиційні пропозиції щодо включення даних робіт до програм економічного і соціального розвитку Києва на 2013 і подальші роки.
Крім того, після завершення будівельних робіт розпорядження КМДА передбачає відновлення покриття проїжджої частини проспекту Маяковського по всій ширині дороги та передачу її в установленому порядку КП «Дорожньо-експлуатаційне управління з ремонту і утримання автомобільних доріг і споруд на них Деснянського району».
Як відомо, у Київській міській державній адміністрації сподіваються, що перший транш кредиту для початку будівництва лінії метро на Троєщину вдасться залучити до кінця цього року.