«Я знаю, що ми перевезли вже майже два мільйони пасажирів на Hyundai, і експертиза показала, що 70 відсотків провини за їх зимові поломки лежать на залізничній дорозі України. Я то вибачився перед усіма пасажирами, але у мене є питання до тодішнього керівництва залізниці, а нині – керівництва міністерства транспорту: чому таке недбале ставлення до експлуатації? Чому згоріла підстанція? А є просте пояснення – тому що комп'ютер будь-якого – корейського, японського, німецького, поїзда не розуміє, чому контакти підвішені на різній висоті … Є 30 відсотків провини Hyundai, практично, вони усунули це», – сказав Колесніков.
На переконання політика, в Україні була замовлена кампанія з критикою потягів Hyundai. «Кампанія проти них – це було явне замовлення. Я знаю – чиє, кого з наших однопартійців юних це сильно цікавило …», – сказав він
Крім того, Колесніков заявив, що квитки на Hyundai видаються дорогими, оскільки пасажири порівнюють їх з плацкартними та купейними квитками, за які вони платять 25 % -37% від реальної вартості
«Якщо ввести реальні ціни, за собівартістю, на плацкартні та купейні вагони, то за квитками на Hyundai черга буде на два роки вперед. Ви ж самі розумієте , що витрати на швидкісний поїзд набагато менше. Ні по два провідника на вагон, немає цього лахміття, немає змінних локомотивів», – сказав Колесніков, підкресливши, що Hyundai виконують розклад на 98 %, а класичні поїзди на 88 %.
Як відомо, за час курсування Hyundai за компенсацією до Укрзалізниці звернулось 7 тис. пасажирів
За статистикою Укрзалізниці з початку експлуатації, тобто з 5 травня і до 23 грудня 2012 року – в Україні було зафіксовано 99 випадків несправності електропотягів HRCS2 Hyundai. Тобто більше 3 разів на тиждень.
Читайте також: Хто відповість за зламані Hyundai?