Участь у конкурсі назв станцій нової гілки метро зможуть взяти як фізичні, так і юридичні особи.
Повідомляється, що при формуванні пропозицій учасники мають враховувати основні вимоги. Зокрема, назви станцій метрополітену повинні максимально відповідати назвам наземних транспортних, природних, історико-культурних, містобудівних та інших значущих об’єктів міста. У разі формування пересадочних вузлів, що складатимуться зі станцій метрополітену і залізничних зупиночних пунктів, ці об’єкти мають носити однакові назви. Кожне найменування станції має бути індивідуальним, відображати історичну й культурну самобутність міста.
«Назви станцій не можуть бути використані для збереження пам’яті про відомих жителів столиці, України чи зарубіжних країн, за винятком випадків їх збігу з назвами наземних міських об’єктів», – уточнили в КМДА.
У конкурсі братимуть участь пропозиції, що надійшли від учасників, а також проектні назви станції четвертої гілки, так звані конкурсні пропозиції.
Конкурс складатиметься з трьох турів. Перший – це надходження в зазначений термін від учасників письмових пропозицій до департаменту транспортної інфраструктури КМДА. Другий етап включатиме обговорення киянами проектних назв через «Контактний центр міста Києва». Під час третього туру пройдуть громадські обговорення всіх пропозицій, форму якого визначить конкурсна комісія. «Зокрема, це може бути соціологічне опитування, електронні консультації тощо. Після цього комісія підведе підсумки та затвердить результати конкурсу», – повідомили у КМДА.
Як відомо, у Київській міській державній адміністрації сподіваються, що перший транш кредиту для початку будівництва лінії метро на Троєщину вдасться залучити до кінця цього року.