«Спочатку ми, замість того, щоб за розкладом відправитися о 6.28 з Донецька, годину простояли на станції. Потім нас протягнули з малою швидкістю (приблизно 15-20 км/ год) навіщось на станцію Ясинувата. А вже звідти – зворотнім ходом рушили на Київ. Увесь цей час стюарди нічого не пояснювали, локомотивна бригада – теж. Тільки о 8.55 нам, нарешті, оголосили по внутрішньому зв’язку у поїзді, що затримка в дорозі складе 1 годину 35 хвилин, але можуть бути і зміни», – розповіли пасажири поїзда.
У прес-службі Донецької залізниці заявили, що з їхнього боку проблем не було. "У нас у структурі все нормально – колійне господарство, контактна мережа, управління. Запитання – до "Української швидкісної компанії", яка обслуговує швидкісні поїзди Hyundai" , – сказали в прес -службі.
Джерело видання на станції "Донецьк" розповіло, що поламки стались у головній секції швидкісного поїзда і для того, щоб розвернути потяг на Авдіївку (у київському напрямку), увесь потяг маневровим тепловозом були змушені довезти до ст. Ясинувата (19 км від ст. Донецьк).
Як повідомляв Тиждень.ua, за час курсування Hyundai за компенсацією до Укрзалізниці звернулось 7 тис. пасажирів
За статистикою Укрзалізниці з початку експлуатації, тобто з 5 травня і до 23 грудня 2012 року – в Україні було зафіксовано 99 випадків несправності електропотягів HRCS2 Hyundai. Тобто більше 3 разів на тиждень.
Читайте також: Потяги Hyundai не витримують не лише української зими, а й весни
31 січня директор Української залізничної швидкісної компанії Леонід Лобойко заявив, що залізничники виявили причини поламок Hyundai. За його словами, серед несправностей, які приводили до затримки і зупинок електропоїздів виробництва Hyundai, зокрема, системи гальм, кондиціонування, компресори, а також системи перемикання струму. Тоді він запевнив, що «ситуація стабілізувалася».