"Згідно з моніторингом нашого проекту "Чорний список", особливо грішать цим судновласники з Туреччини та Греції. А магніт, що притягує, незважаючи на окупацію Криму, їх танкери – термінал скрапленого газу в Керченському морському рибному порту та вже внесена до списку санкцій Феодосійська нафтобаза", – пише у статті Андрій Клименко, експерт громадської організації "Майдан закордонних справ".
"Три турецьких пороми, які продали з очевидними ознаками фіктивності та змінили після наших публікацій назви і прапори, ходять зі Зонгулдака до Севастополя, а також на найвужчому транспортному напрямку – з Новоросійська до Феодосії. Принаймні по одному з них є інформація про перевезення до Криму російської військової техніки. Обидва грецьких та італійський пороми навіть не вважають за потрібне приховувати свою державну приналежність, перевозячи автомобілі з Тамані до Керчі", – додав Клименко.
Як повідомлялося, 15 липня почалися міжнародні пасажирські перевезення між Стамбулом та Севастополем, незважаючи на заборону України.
Також нагадаємо, що 10 липня у оператора Керченської переправи повідомили, що російську військову техніку щодня переправляють до Криму.