Метою їх спільної 6000-кілометрової подорожі, що розпочнеться першотравневим святом на Червоній площі у Москві та закінчиться в Лісабоні, є подолання стереотипів та пробудження взаємної цікавості громадян європейських країн один до одного .
Мандрівники з 30 квітня по 14 травня відвідають Москву, Київ, Краків, Прагу, Відень, Цюріх, Ліон, Марсель, Барселону, Мадрид та Лісабон. Кожного дня вони фіксуватимуть свої пригоди в щоденнику, блозі та для своїх газет. Блог перекладатиметься 10 мовами – всіма мовами країн, що відвідуються, плюс англійською: www.goethe.de/moskwalisabon
«Які уявлення мають німці та італійці про Старий світ? Чи однакові стереотипи по відношенню до французів та іспанців? А що думають інші європейці про німців та італійців? Які історії привезуть мандрівники європейськими залізницями?», – на ці питання спробують відповісти мандрівники.
Спільно із Шпьоррле і Северніні в подорож відправляються також оператор Джанні Шімоне та перекладачка Соледад Уголінеллі.
Марк Шпьоррле народився в 1967 році, живе в Гамбурзі. Будучи репортером газети «Die Zeit», він пише для сатиричної щоденної рубрики «Божевільні жарти тижня». Раніше він працював для «Die Woche», «Süddeutsche Zeitung Magazin» та створював телевізійні передачі. Шпьоррле – автор бестселерів «"Senk ju vor träwelling – Wie Sie mit der Bahn fahren und wirklich ankommen" (Гердер, 2008) і «Плита дійсно вимкнена? Божевільні історії із справжнього життя» (Ровольт, 2005).
Беппе Северніні з 1995 року пише для «Corriere della Sera» і щойно видав книгу «La pancia degli italiani. Berlusconi spiegato ai posteri» (Rizzoli 2010) /«Вижити з Берлусконі» (Blessing 2011). З 1998 року він був модератором форуму «Італійці» (www.corriere.it/italians), на основі якого виникла книга «Italians. Il giro del mondo in 80 pizze» (Rizzoli 2008) / «Вижити в Італії – …не одружившись і не будучи переїханим чи заарештованим» (Heyne 2011). Він писав для «The Economist» (1993-2003) і для «New York Times Syndicate» (2007-2009). У 2004 році Северніні був обраний в Брюсселі «європейським журналістом року».
В Україні медіа-партнером акції є «Український тиждень».