Запускаемо рекламу у Facebook: 6 простих кроків

18 Вересня 2017, 14:41

Які ще потрібні аргументи для того, щоб довести ефективність «продвижения» товарів і послуг на цьому майданчику?

Тільки плюси

Сучасні бізнесмени, орієнтовані на аудиторію в інтернеті, вважають за краще проводити рекламні кампанії саме за допомогою соціальної мережі Facebook. Адже це:

  1. безперервна комунікація з аудиторією;
  2. зростання популярності і впізнаваності бренду;
  3. формування позитивного ставлення до вашого товару або послуг;
  4. охоплення мільйонів користувачів, що забезпечує широкі можливості для бізнесу;
  5. популяризація не лише спільноти чи сторінки, але й сайту компанії.

Для успішного проведення рекламної кампанії необхідно розуміти специфіку її запуску і орієнтуватися в часі, який буде потрібно витратити на просування. Також важливо грамотно сформувати бюджет.

Як це зробити

Перед запуском рекламної кампанії потрібно реалізувати три головні моменти. Для початку визначте цілі, яких необхідно досягти за допомогою реклами. Деяким потрібно підвищити продажі, іншим — збільшити впізнаваність бренду, а треті хочуть розповісти про ребрендинг. Кожна дія коштує грошей, тому важливо уважно підійти до завдання.

Далі буде потрібно сформувати групи користувачів, на яких буде спрямована реклама. Так вийде потрапити саме на ЦА, щоб знайти дійсно корисних відвідувачів.

Останній момент — регулярне чергування оголошень. Користувачі занадто втомлюються від одноманітності і при частій появі реклами можуть зупиняти показ одним натисканням. В результаті ваші показники падають, а Facebook карає за це шляхом підняття вартості за клік.

Щодо безпосереднього запуску реклами, тут можна слідувати таким алгоритмам:

  1. Старт. Для початку потрібно зайти в «Менеджер реклами». Далі пропонуються на вибір об'єкти просування сторінка, публікація або веб-ресурс. Актуальні кампанії будуть відображені в менеджері, де залишається можливість редагування.
  2. Визначення мети. Facebook пропонує вісім варіантів. Вони потрібні не тільки для вибору формату оголошення, але і для автоматичної оптимізації рекламної кампанії відповідно до ЦА.
  3. Створення рекламного аккаунта. Сайт попросить вказати невеликий обсяг даних. Сюди входить країна, валюта, час і назва сторінки.
  4. Вибір аудиторії. Щоб втрапити точно в ЦА, необхідно вказати максимально оптимальні параметри. Виберіть місцезнаходження, вік, стать і мову, інтереси, зв'язки і т. д. Це допоможе відфільтрувати тих користувачів, яким найбільш доцільно показувати оголошення.
  5. Визначення бюджету. Facebook пропонує вказати суму, яку ви можете витрачати на проведення кампанії за весь термін або щодня. Також присутня можливість оптимізації оплати. Ви можете платити за клік або покази. В цілому складно виділити більш вигідний варіант, краще перевірити обидва і зробити висновки самостійно.
  6. Створення оголошення. На даному етапі ви складаєте з нуля чи редагуючи пропозицію, яка буде відображатися для ЦА. Сюди входить вибір зображення, відео, складання заголовка і тексту. Є можливість переглянути, як оголошення виглядає в новинній стрічці і правій колонці. Після ретельної перевірки рекламного пропозиції можна надсилати її на перевірку модераторам за допомогою кнопки «Розмістити замовлення».

Важливо, що ви можете змінювати налаштування при необхідності через «Менеджер реклами». Тут також є можливість переглянути звіти з усіх актуальних оголошень протягом останнього місяця.

Вигідно, але складно

Рекламна кампанія в «Фейсбук» забезпечує результативне просування вашого продукту і послуг. Однак важливо грамотно поставитися до її проведення, ретельно проаналізувавши конкурентів, ЦА і багато інших моментів. Тому краще не займатися такими діями самостійно. Допомога фахівців гарантує позитивний ефект від кампанії при адекватних витратах.

Джерело: сайт Wezom.com.ua.