Залізничники запевняють, що у спільному з Державтоінспекцією акті також зазначено, що вини залізниці у ДТП немає.
«Підходи до залізничного переїзду з боку автомобільної дороги в обох напрямках, а також залізобетонний настил на залізничному переїзді не мають ознак дефектів та повністю очищені від снігу. Звукова та світлофорна сигналізація на переїзді працювали справно. Усі прилади безпеки, якими обладнано залізничний переїзд 23 км перегону Амбари – Вири, працювали справно, збоїв у їхній роботі не було. Це підтвердила комісія з розслідування випадку ДТП», – йдеться у повідомленні.
Залізничники нагадали, що водій маршрутного таксі "Рута" проігнорував заборону автоматичної звукової та світлової переїзної сигналізації, та виїхав на залізничний переїзд, через що сталося зіткнення пасажирського поїзда № 847 сполученням Харків – Ворожба з автомобілем зі смертельними наслідками.
«Також у ході розслідування обставин дорожньо-транспортної події встановлено, що локомотивна бригада вчасно застосувала екстрене гальмування, але уникнути зіткнення не вдалося. У момент зіткнення поїзд рухався зі швидкістю 83 км/год, його гальмівний шлях становить близько 400 метрів. Видимість поїзда, що наближався, для водія становила майже 500 метрів», – повідомили на залізниці.
Як повідомлялось, у Сумській області 5 лютого оголосили днем жалоби.
Нагадаємо, що 4 лютого під Сумами в результаті аварії загинули 12 людей, у тому числі одна дитина. Ще шість постраждалих, у тому числі одна дитина, знаходяться в лікарні. Всі вони – пасажири маршрутного автобусу.
За даним фактом лінійним відділом міліції на станції Суми до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесені відомості про вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 286 Кримінального кодексу України – «порушення правил дорожнього руху або експлуатація транспорту особами, які керують транспортними засобами, що спричинили загибель кількох осіб», та розпочато досудове розслідування