Компанії потрібен головний інженер, якому обіцяють офіційне працевлаштування з зарплатою 10 тис. гривень (трохи більше $1,2 тис.)
Кандидат на посаду повинен мати вищу або технічну освіту (інженер-елктрик, електромеханік, механік), "досвід роботи в сфері ремонту залізничного складу більше 5 років" та володіти англійською або корейською мовами на технічному і розмовному рівні.
Як повідомлялось, 18 червня "Південна залізниця" уклала угоду з ТОВ "Хартеп" на впровадження автоматизованої системи "Навігація і управління" та звукового оповіщення пасажирів про наближення швидкісних потягів. Вартість угоди склала 7 млн грн.
Закупівля здійснена після того, як "Укрзалізниця" наприкінці травня запустила швидкісні поїзди Hyundai за маршрутом Київ-Харків, а також до Львова та Донецька. За даними ЗМІ, за цей час загинули дві жінки та одна дитина через високі швидкості корейських поїздів.
Нагадаємо, що з початку експлуатації вітчизняною залізницею швидкісних поїздів Hyundai, з ними регулярно відбувалися халепи. Зокрема, поломки та запізнення відправлення чи прибуття, про що неодноразово повідомляли ЗМІ.
ЗМІ повідомляли, що віце-прем'єр-міністр інфраструктури Борис Колесніков вважає інформаційною війною проти впровадження швидкісного залізничного руху.
"Йде цілеспрямована кампанія проти швидкісного руху з боку медіа, що перекладається на російську мову словом "джинса". Із 400 рейсів Hyundai поламалися 8 разів, звичайні поїзди поламалися 80, але про це ніхто не говорить", – сказав він журналістам.
"Літаки "Аеросвіту" запізнюються на десятки годин, а проти Hyundai йде кампанія", – наголосив Колесніков.