«Станом на 15 серпня залізничники відновили за тимчасовою схемою 7 з 17 пошкоджених інженерних споруд Донецької, Придніпровської та Південної залізниць», – йдеться у повідомленні.
У прес-службі відзначають, що застосування тимчасової схеми дозволяє в стислі терміни забезпечити рух поїздів, проте з обмеженням швидкості, тоді як на капітальний ремонт таких об'єктів необхідно значно більший період часу, оскільки він передбачає розробку проекту і значні фінансові вливання.
Зокрема, на Донецькій залізниці відновлено рух за тимчасовою схемою залізничним мостом через річку Сіверський Донець на 442 км перегону Ямполь – Сіверськ; залізничним одноколійним мостом через річку Євсуг на 958 км ділянки Кондрашевська Нова – Старобільськ; залізничним двоколійним мостом на 1036 км напряму Слов'янськ – Шпичкіне, а також відремонтовано пішохідний міст біля станції Красний Лиман.
Водночас, на Придніпровській залізниці шляховики відновили залізничний шляхопровід на 252 км напряму Кривий Ріг – Волноваха.
Також повідомляється, що на Південній магістралі відновлені залізничні мости на 18 км ділянки Безлюдівка – Мохнач, а також на 37 км напряму Харків – Куп’янськ.
«Через бойові дії шляховики не мають можливості проводити ремонтні роботи на деяких об'єктах. Як тільки буде вільний доступ до зруйнованих інженерних споруд – почнуться активні проектувальні та ремонтні роботи», – наголосили у прес-службі.
Як повідомлялося, терористи почали використовувати танки для знищення колій на станціях донецької залізниці.
5 серпня в Укрзалізниці заявили про збитки від дій терористів на суму 600 млн грн.