Судячи з інформації ВДЗ, працівники залізниці – затяті читачі періодики. Так «Львівська залізниця» передплатила в «Укрпошти» періодики на загальну суму понад 1,3 млн грн. Залізничники уклали 22 договори без проведення тендеру, проте надати назви видань відмовилася, обґрунтовуючи це тим, що інформація не становить суспільного інтересу і не підпадає під дію закону «Про доступ до публічної інформації». Вартість передплати одного видання коливається від кількох гривень до 12 тис. грн. Найдорожче видання, яке передплатили для залізниці, коштує 11,86 тис грн. Однак у передплатному каталозі «Укрпошти» відсутні журнали та газети з такою ціною. Для порівняння, міським бібліотекам Львова на друге півріччя 2013 року передбачили фінансування на передплату періодики для 40 міських бібліотек в розмірі менше 40 тис. грн, тобто лише 3% від витрат залізничників на газети та журнали цього року.
Дбає Укрзалізниця і за запчастини потягів. Приміром, поїзди Д1 радянських часів списали майже усюди, окрім України, де їм закупили запчастини на десятки мільйонів. Так у лютому ДП «Укрзалізничпостач» уклало угоди на постачання запчастин до дизель-поїздів серії Д1 на загальну суму майже 30 млн грн. Дизель-поїзди Д1 для приміських перевезень виготовляли в Угорщині з 1963 по 1988 роки для залізниць Радянського Союзу. Встановлений виробником нормативний термін служби дизель-поїздів Д1 – 20 років. Цей термін закінчився вже п’ять років тому.
VIP- вагони – ще одна стаття витрат Укрзалізниці. У червні ДП «Донецька залізниця» уклало угоду з ПАТ «Дніпропетровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів» на ремонт пасажирського вагону вартістю 8,90 млн грн. Замовлено капітально-відновлювальний ремонт вагон-салону, призначеного для VIP-перевезень. Що саме потрібно зробити в ході ремонту невідомо, оскільки технічне завдання не опубліковано. Вартість ремонту становить приблизно стільки ж, скільки коштує простий пасажирський вагон Крюківського заводу – $1 млн. Вартість замовлення вагону-салону від Донецької залізниці становить близько 2,8 тис. грн на добу. Разом з тим, таким вагоном донеччани користуються дуже рідко. У 2012 році його замовили лише 15 разів, у 2010-му – 9 разів. Відтак річна виручка без врахувань витрат на персонал та інших видатків могла скласти максимум півмільйона гривень.
А на ремонт і обслуговування прально-технічних комплексів у Донецьку цього року вирішили віддати 5,70 млн грн.
Дбає Укрзалізниця і про свою охорону. Лише за півроку структурні підрозділи відомства за результатами тендерів уклали низку угод на послуги з охорони своїх територій та об’єктів на загальну суму 88,98 млн грн. ДП «Одеська залізниця» підписала договорів 48,38 млн грн., а ДТГО «Південно-Західна залізниця» – на 40,60 млн грн.
У квітні ДП «Придніпровська залізниця» оголосила тендер на придбання 48 двосистемних пасажирських електровозів на умовах лізингу з очікуваною вартістю угоди – 10,70 млрд грн. Орієнтовна вартість одного електровоза становить $28 млн, що майже дорівнює вартості корейських потягів Hyundai. Хоча раніше «Крюківсьский вагонобудівельний завод» почав експериментальний випуск двосистемних пасажирських електровозів, оголосивши, що їхня ціна становитиме близько $21 млн.
Потяги «Hyundai» не тільки потребують постійного ремонту через поломки, а й – постійного миття. Саме на послуги з зовнішнього миття пасажирських вагонів ДТГО «Південно-Західна залізниця» віддала ТОВ «Розвиток – 21 сторіччя» 19,96 млн грн. Замовлено миття протягом 2013 року 41 тис. вагонів пасажирських поїздів Т 07.02. Вартість миття одного вагону становить близько 490 грн ТОВ «Розвиток – 21 сторіччя» було засновано у 2005 році відомим бізнесменом Леонідом Юрушевим та нинішнім міністром оборони Павлом Лебедєвим. «Розвиток – 21 сторіччя» почало вигравати тендери Південно-Західної залізниці в 2011 році, отримавши підряди на 91,09 млн грн.
Миття цистерн виявилось дорожчим. Так у березні ДП «Південна залізниця» за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Промсистема» на послуги з підготовки вагонів-цистерн парку Укрзалізниці під налив. Вартість угоди склала 54,24 млн грн. Замовлено підготовку 20 тис. 386 цистерн, з них 19 тис. 236 чотирьохвісні та 1 тис. 150 восьмивісні вагони.
Ще 278,5 тис. грн ДТГО «Львівська залізниця» віддала на ремонт службової квартири. Виконавця обрали без проведення конкурсу, ним стало ТОВ «Тріада Форум Буд». Квартира має площу близько 100 м кв. і розташована за адресою Коциловського, 23 у Львові. Вона призначається для використання її як апартаментів для прийому гостей. Відтак вартість ремонту становитиме понад $300 за квадратний метр.