Штутгарт/Лейпциг. Разом з численними представниками політичного та бізнес-бомонду голова наглядової ради та голова правління компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG д-р Вольфганг Порше та Маттіас Мюллер заклали фундамент другої додаткової виробничої площі заводу у Лейпцигу. Це важливий етап у розвитку саксонського заводу Porsche. «Для виробництва Cajun ми додатково інвестуємо 500 млн. євро у виробничі потужності. Це не лише доказ довіри до колег з Лейпцигу, але й значний внесок у розвиток регіону», – сказав Маттіас Мюллер під час урочистої церемонії.
Член правління Вольфганг Лаймгрубер, який відповідає за виробництво, у своєму виступі додав: «Ми хочемо і далі розвивати виробництво ефективних спортивних автомобілів та позашляховиків у Лейпцигу. В той же час завод завдяки своїй стратегії в області якості і в майбутньому має слідувати найвищим стандартам». Таким чином, для виробництва Cajun будуть створені більше 1000 нових робочих місць та нова виробнича територія площею 17 га. «Той факт, що збиральний завод стане повноцінним заводом з кузовним виробництвом та фарбувальним цехом для моєї команди та для мене є надзвичайною мотивацією», – заявив Зігфрід Бюлов, керівник компанії Porsche Leipzig GmbH, назвавши при цьому складним завданням дотримання строгого календарного графіку робіт по розширенню заводу. Виробництво Cajun повинно розпочатися вже наприкінці 2013 року. «Найм та підвищення кваліфікації нового персоналу також є важливим пунктом нашого порядку денного. При цьому ми робимо ставку на випробувані процеси та тим самим забезпечимо типову для Porsche якість для першого Cajun з Лейпцигу, а також його взірцеву позицію у своєму класі», – наголосив далі Бюлов.
Завод Porsche у Лейпцигу є взірцевим з точки зору екології, оскільки це один з найбільш ефективних автозаводів у світі. Наприклад, надзвичайно ефективна система вентиляції з рециркуляцією і технологією відключення у новому фарбувальному цеху забезпечують високоекономічне використання енергії. «Максимально можливий стабільний розвиток закріплений в наших екологічних принципах. Завдяки використанню ультрасучасного обладнання ми вносимо цінний вклад в ресурсозберігаюче автомобілебудування», – заявив член правління Porsche з виробництва Вольфганг Лаймгрубер.
Саксонський завод Porsche з моменту запуску в 2002 році випускає Cayenne. Після першого розширення в 2009 році до нього приєдналися чотиримісні Gran Turismo Panamera. До цього моменту компанія Porsche вже інвестувала у Лейпциг близько 280 млн. євро.
Ефективним та маневреним Cajun компанія Porsche розширює свій сегмент SUV, який користується величезним попитом у всьому світі. Нарівні з новим поколінням Cayenne, якому вдалося помітно зміцнити власну позицію одного з найбільш успішних спортивних позашляховиків в преміум-сегменті, Cajun завдяки типовій для Porsche легкості та керованості надає сегменту додаткового імпульсу. Як приваблива модель, він, нарівні з Boxster, що лідирує у класі двомісних центральномоторних спортивних автомобілів, відкриє дорогу у світ Porsche для нових, ще молодших клієнтів.