За рекламний додаток Washington Post про Україну заплатили з бюджету $100 тис

31 Січня 2012, 14:04

«Завтра (1 лютого – Ред.) у Washington Post виходить спеціальний рекламний додаток про Україну, який фінансується в рамках державної іміджевої програми», – сказав він.

За словами дипломата, рекламний проект здійснюють за ініціативи Посольства України у США та фінансують з держбюджету.

На 6 шпальт про Україну витрачено $100 тис.

«Мета цієї програми – підняти імідж України в очах американців. Крім висвітлення основних економічних, культурних переваг України, значна увага приділятиметься позиціонуванню України як країни толерантної», – зазначив Волошин.

Нагадаємо, Тиждень проводив міні-опитування, щоб з’ясувати, яким є імідж нашої країни у свідомості європейців віком від 18 до 35 років.

Читайте також: Ukraine-бренд: виконання під фанеру