За півроку через ями на українських дорогах сталося 274 ДТП

30 Липня 2013, 14:25

За його словами, цього року за порушення правил утримання дорожньої мережi до адмiнiстративної вiдповiдальностi притягли майже 6 тисяч посадових осiб дорожньо-комунальних органiзацiй, зокрема 625 осiб за порушення, що спричинили створення аварiйної ситуацiї.

Зі свого боку, заступник керівника департаменту Державної служби боротьби з економiчною злочиннiстю Олександр Сидоров розповiв, що за результатами роботи МВС за пiвроку виявили 333 кримiнальнi правопорушення у сферi автодорожнього господарства. Серед них –зловживання владою, перевищення службових повноважень, фальсифiкацiя, службова недбалiсть.

Говорячи про найпоширенiшi правопорушення на об’єктах будiвництва автомобiльних дорiг, чиновник назвав завищення вартостi обсягу виконаних робiт, використання неякiсних матерiалiв, внесення неправдивих вiдомостей до актiв виконаних робiт, нецiльове використання бюджетних коштiв, недотримання технiчних норм i стандартiв пiд час ремонту і спорудження об’єктiв дорожньої iнфраструктури.

Раніше Генпрокуратура повідомляла, що протягом двох останніх років з 11 млрд грн на ремонт і будівництво доріг на тендерах вкрадено 114 млн.

Як повідомлялось, на початку липня уряд схвалив законопроект про реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування, яким пропонується змінити права, повноваження та зобов’язання державних органів, що наразі відповідають за галузь, зокрема, встановити чіткий розподіл функцій між Міністерством, Укравтодором та Укртрансінспекцією.

Нещодавно у Мінінфраструктури хвалилися, що в Україні  найдешевші дороги.

Нагадаємо, експерти вважають, що корупційна складова різних видів дорожніх робіт унаслідок завищення цін на матеріали, проведення фіктивних робіт та зниження якості робіт складає від 50% до 70%.

Читайте також: За ремонт кілометра дороги чиновники платять "своїм фірмам" до 9 млн бюджетних гривень

Позначки: