Договір про відновлення двох трофейних англійських танків "Луганськтепловоз" і Управління з питань будівництва міськради уклали 16.03.2009 р. У вересні 2012 року цей договір був визнаний судом недійсним, оскільки був укладений без проведення тендеру.
Заперечуючи проти позову "Луганськтепловоза" про стягнення витрачених ним на ремонт коштів, міськрада вказувала, що підприємство "самовільно допустило виконання робіт у порушення плану з відновлення танків", більше того, провівши їх не в повному обсязі.
Як зазначили чиновники, вартість робіт підприємство визначило самостійно, і ця сума не підтверджується жодними документами. За ініціативою міськради, спеціалісти "Державного науково-дослідного інституту будівельних конструкцій" здійснили обстеження танків на початку лютого 2013 року.
Вони виявили прогресуючі дефекти і пошкодження у вигляді тріщин, руйнування фарбувального покриття, корозії металу, що потребує виконання термінових відновлювальних робіт.
Госпсуд дійшов висновку, що "Луганськтепловоз" виконав замовлені міськрадою роботи, що підтверджується актами здачі-приймання робіт, датовані 2009 роком, підписаними представниками обох сторін. Місто отримало танки назад від підприємства у вересні 2009 року.
Міськрада просила суд провести експертизу, яка би встановила реальну вартість проведених робіт. Однак, Донецький науково-дослідний інститут судових експертиз повідомив про неможливість її проведення, оскільки в інституті відсутні відповідні фахівці і методики розрахунку вартості ремонтних робіт бронетехніки.
Вказані танки входять до складу Меморіального комплексу "Пам’ятник Борцям революції", що є об’єктом культурної спадщини національного значення.
"Луганськтепловоз" входить до складу групи компаній "Трансмашхолдинг" (Росія). По 25% +1 акція материнської компанії ТМХ володіють ВАТ "Російські залізниці" і французька компанія Alstom. Інші акції перебувають у власності російських мільйонерів Іскандера Махмудова і Андрія Бокарева, а також структур "Трансгрупп".