«З країни в Україну» – фестиваль із сенсом

Суспільство
30 Липня 2019, 15:32

Заявлені події охоплять 18 міст у 6 областях країни. Це не лише насичена програма з різними тематичними майданчиками, а й чітка місія, яку хочуть донести організатори.

Сформувати нове розуміння української ідентичності, показати, скільки всього цікавого, нового та стильного є в Україні, як наша країна змінилася за останні роки, – такою є місія фестивалю «З країни в Україну».

Кожен із 14 майданчиків фестивалю представляє якісний культурний продукт у його різноманітті. Наприклад, майданчик «Сучасна Україна» покаже, що Україна не тільки багата на традиції і великий культурний історичний спадок, але є сучасною країною інноваційних технологій в найрізноманітніших сферах. І саме напрямок стартапів та інновацій, винаходів і цікавих бізнес-рішень допоможе сформувати у молоді та підлітків сприйняття нашої країни саме з позиції національної ідентифікації. Кінонапрям представить соціальну рекламу від українських режисерів, а також проведе майстер-клас для активістів зі зйомки іміджевого відеоролика про рідне місто. Фотонапрям буде представлений світлинами із пейзажами України.

Завершиться фестиваль музичним концертом на головній сцені, де представляють різноманітні напрямки української музики. Програма концерту вибудовується навколо рок-основи як жанру, який дає можливість доносити певні змістовні повідомлення, що дотичні до ідеології фестивалю, але разом із тим організатори знайомлять відвідувачів фестивалю і з електронною музикою, і з українськими народними піснями у виконанні оперних співаків.

«З країни в Україну» – соціальний фестиваль, котрий об’єднує представників влади, громади і бізнесу у локальну команду. Завданням фестивалю є побудова мережі горизонтальних зв’язків між активістами, встановлення сталої комунікаційної моделі між місцевою владою, волонтерами, громадськими організаціями та активними громадянами під час реалізації проекту. Саме в такому разі команда спроможна задіяти інструменти для успішної реалізації заходу на всіх рівнях.

Програма фестивалю забезпечується командою Фундації, однак співорганізаторами стають і ті, хто успішно пройшов два модулі академії фестивалю, що поводилася у травні-червні з лекціями з проектного менеджменту, фандрейзингу, піару. Кожна команда розробляла стратегію для свого міста, згідно дослідженої проблематики регіону. Приміром, Закарпаття акцентуватиме увагу на взаємозв’язках влади і громади, розвитку інноваційного бізнесу, Херсонщина – розвиватиме потенціал культури регіону з відсилом до музичного фестивалю «Таврійські ігри», Одещина працюватиме зі зміною вектору від ностальгії за радянським минулим, а Запоріжчина розвиватиме хакатони із залученням місцевого бізнесу. А об’єднувати фестиваль кожного краю будуть історичні персоналії, знакові для регіону.

Заявлені проекти сприятимуть спроможності локальних команд до самоорганізації та мобілізації мешканців навколо важливих для життя громади ідей. Це розуміння формується в етнічній, культурно-мистецькій та громадсько-політичній площинах. Фестиваль не є комерційним і передбачає розвиток соціальних активностей на безоплатній основі.  Традиційно усі заходи фестивалю є безкоштовними.

 

Матеріал опубліковано на правах реклами