На офіційній сторінці в Facebook також зазначається, що з понеділка всі зобов'язання перед клієнтами будуть виконані.
Користувачі системи також почали повідомляти про відновлення роботи сервісу.
"Я тільки що змогла перевести гроші на рахунок свого інтернет-провайдера. А вчора весь час видавало помилку", – відзначає один з користувачів.
Крім того, за свідченнями користувачів, система почала відправляти заявки на виведення коштів, які були створені і сплачені в період з 10 по 14 червня.
Також користувачі відзначають успішні транзакції з оплати комунальних платежів.
Як повідомлялося, представники податкової служби 11 червня провели обшук у київському офісі компанії WebMoney, яка здійснює електронні платежі.
Міндоходів 12 червня заявило, що домоглося блокування на пов'язаних із WebMoney рахунках 60 млн грн, що спричинило перебої в транзакціях у цій платіжній системі.
Потім WebMoney заявило про відновлення роботи в повному обсязі й закликало клієнтів не панікувати, хоча користувачі продовжували розміщувати на форумах скарги на роботу мережі.
Згодом Міндоходів підтвердило, що підозрює WebMoney у відмиванні грошей.