Ще 2000 року Путін прилетів до Грозного з Сочі на винищувачі "СУ-27". Літак приземлився в аеропорту "Північний". Путін сидів на місці другого пілота і деякий час навіть керував бойовою машиною. Він провів в Чечні проведе дві наради – з військовими і цивільними, а також нагородив військових.
У жовтні 2010 Путін випробував болід "Формули 1" у межах презентації болідів у Ленінградській області.
На одному з віражів болід розвернуло, але прем'єр вирівняв машину і продовжив заїзд. Після закінчення "тест-драйву" експерти на комп'ютері, який зчитує з машини всі показники, продемонстрували Путіну максимальну швидкість, яку набрав болід під його управлінням – 240 кілометрів на годину.
У серпні минулого року ще будучи прем'єр-міністром Владімір Путін під час відвідання археологічного розкопу на місці давньогрецького міста Фанагорія опустився на дно Таманського затоки, звідки відразу ж підняв дві амфори.
Втім, варто зауважити, що 2010 року археологи-підводники Фанагорійської комплексної археологічної експедиції Інституту археології РАН, працюючи на двох постах підводного розкопу, в ході розчищення виявили лише фрагменти великих амфор, датованих 6-8 століттями н.е. Під час занурення Путіна супроводжували оператори.
За словами Путіна, древні посудини він знайшов на глибині близько двох метрів, на щастя, за його словами, цьому сприяла прозорість води в Таманській затоці.
У серпні того ж року Путін вирішив "подивитися своїми очима" на низку російських регіонів і відправився в поїздку на жовтому автомобілі "Лада-Калина" по новій трасі Чита – Хабаровськ.
Під час поїздки автомобіль зламався. Втім, у кортежі, який супроводжував Путіна, була така ж "Лада Калина" з іншими держномерами, на якій прем'єр продовжив поїздку.
У лютому цього року Путін взяв участь у ще одному показовому заході. Зокрема, він проїхався по тренувальній бобслейній трасі в навчально-тренувальному центрі "Парамонова" в якості другого пілота. Від самостійного проходження траси прем'єр-міністра спортсменам вдалося відговорити.
Його пілотом став майстер спорту з бобслею Олексій Шаде. З першого разу Шаде і Путін не змогли дістатися до фінішного майданчика, і їхній боб повернувся на стартову точку. Друга спроба завершилася успішно під гучні оплески спортивних чиновників, журналістів і спортсменів.
Окрім цього, Путін часто опинявся в центрі уваги ЗМІ, коли купався в річці чи катався на конях.
Фото: Путін у відпустці в Тиві
Неодноразово Путіна можна побачити й на "залізному коні". У 2009 році Путін відвідував шоу байкерів у Севастополі, присвячене Чорноморському флоту Росії і 65-й річниці визволення міста від німецьких військ. Тоді глава уряду також приїхав на своєму мотоциклі, відвідав штаб-квартиру мотоклубу "Нічні вовки" та подарував організаторам російський прапор. У серпні минулого року він приїхав на байк-фестиваль в Новоросійськ.
Як відомо, цього року Путін запізнився на офіційну зустріч до президента Віктора Януковича у Лівадію (Крим) на 3 години, перед цим заїхавши до байкерів.
А 6 вересня цього року Путін взяв участь в експерименті, проведеному російськими орнітологами в межах проекту "Політ надії" з порятунку рідкісного виду журавля – стерха, що перебуває під загрозою зникнення.
За штурвалом мотодельтаплану, який птиці приймають за свого ватажка, Путін здійснив три польоти – перший ознайомлювальний, а два інших – з птахами.
Після того як журавлів випустили з вольєра і вони в перший раз злетіли, слідом за дельтапланом прилаштувався тільки один стерх. Пізніше в бесіді з журналістами Путін пояснив, що під час цього польоту був сильний вітер, а у дельтаплана занадто висока швидкість, тому птахи не справлялися.
Другий політ з журавлями пройшов успішно – в хвіст дельтаплані прилаштувалися п'ять птахів і, хоча через кілька кіл залишилося тільки двоє, вони летіли ще хвилин 15, впевнено тримаючись і ловлячи повітряні потоки.
"Ми мали намір писати про стерхів. Але експедиції за участю Путіна мають свою специфіку – достатньо пригадати порятунок тигрів або пошуки амфор. Може виявитися, що дерева прив'язані до пеньків. І професійний обов'язок змусить кореспондента про це писати – ці сумніви я висловила в телефонній розмові з видавцем", – пояснила Гессен.