Виробництво легкових автомобілів скоротилося порівняно з аналогічним періодом минулого року на 55% – до 2,891 тис. одиниць.
До того ж, у квітні 2013 року виробництво комерційних автомобілів скоротилося на 64% – до 106 одиниць.
Загалом за чотири місяці нинішнього року підприємствами українського автопрому було виготовлено на 70% менше, ніж за 4 місяці минулого року – 3,751 тис. транспортних засобів.
Нагадаємо, Україна ввела спецiальнi мита на iмпорт нових легкових автомобiлiв з об'ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмiрi 6,46% i 1500-2200 куб. см – 12,95% незалежно вiд країни походження та експорту.
Представництво Євросоюзу в Україні заявило, що підвищення урядом України ввізного мита на більшість імпортних легковиків встановлює додаткові торгівельні бар’єри у дуже чутливому секторі та матиме вкрай руйнівний вплив на експорт автомобілів з ЄС. Також європейці закликали Україну переглянути та відкликати своє рішення, оскільки йому бракує належного юридичного обґрунтування і воно чинить негативний вплив на економічні інтереси ЄС.
Українські імпортери автомобілів не виключають того, що можуть припинити ввезення їх до країни, починаючи з другої половини квітня 2013 року, у зв'язку із введенням спеціальних мит на імпорт автомобілів, тим самим повторивши досвід 2009 року.
За словами директора компанії "Авто-консалтинг" Олег Хмельницький, спецмитами на іномарки уряд не рятує вітчизняний автопром, а дає йому перепочити.