Штутгарт. Американські споживачі сьомий раз поспіль віддали найбільшу кількість голосів за автомобілі компанії Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт, в рамках останнього рейтингу «Автомобільна продуктивність, динаміка та оснащеність (APEAL)». За даними рейтингу, який проводиться добре відомою американською аналітичною агенцією J.D. Power and Associates, Porsche залишається найбільш привабливим автомобільним брендом у США.
Cayenne посів перше місце в сегменті позашляховиків преміум-класу середнього розміру за результатами дослідження. Porsche 911 також набрав найбільше очок у своєму класі. Загальний підсумок формується за десятьма різними категоріями показників, у тому числі динамічні характеристики, дизайн, а також зручність використання у повсякденному житті та комфорт автомобілів. Цьогорічні результати сформовані на основі даних опитування понад 73000 власників нових автомобілів, які були придбані з листопада 2010 до лютого 2011 року. 234 різні моделі оцінювалися в рамках проведеного дослідження.
Ці видатні результати, отримані на ринку США, надзвичайно важливі для виробника спортивних автомобілів зі Штутгарта – Північна Америка традиційно залишається одним з найбільш важливих для Porsche ринків.