Винищувачі НАТО двічі піднімалися над Балтійським морем для перехоплення російських літаків

18 Квітня 2016, 22:22

Винищувачі НАТО двічі за минулий тиждень підіймалися для перехоплення російських літаків, що пролітали в міжнародній зоні Балтійського моря.

Так, 12 квітня з естонського Емарі на перехоплення російських СУ-27 вилетіли винищувачі НАТО. Російські літаки не мали радіолокаційного автовідповідача, плану польоту, не підтримували зв'язки з центрами управління польотами, і транспортного літака Ту-134, який летів без радіолокаційного автовідповідача, з планом польоту і підтримував радіозв'язок. Російські літаки перебували в міжнародній зоні над Балтійським морем і летіли з материкової частини Росії в Калінінградську область.

Крім того, 15 квітня винищувачі з Емарі розпізнали і супроводили п'ять російських військових літаків: три транспортних і два винищувачі. Транспортні літаки Ту-134 і Ан-12 летіли з Калінінградської області в континентальну частину Росії без радіолокаційних автовідповідачів, з планами польоту, підтримували радіозв'язок із центрами управління польотами, Іл-76 летів з континентальної частини РФ в Калінінград з планом польоту, ввімкнутим автовідповідачем, підтримував зв'язок з центрами управління польотами. Два винищувачі Су-27 летіли без радіолокаційного автовідповідача, без плану польоту, і не підтримували зв'язок із центрами управліннями польотами. Всі ідентифіковані і супроводжувані літаки перебували в міжнародному повітряному просторі над Балтійським морем.

Нагадаємо, раніше низка американських ЗМІ з посиланням на неназваного представника Пентагону повідомили, що в Балтійському морі російські винищувачі пролетіли в безпосередній близькості від корабля ВМС США  Donald Cook, на борту якого готувався до тренувального польоту польський вертоліт.

Після цього у Білому домі заявили, що дії Росії під час інциденту абсолютно не відповідають професійним військовим нормам. У Кремлі ж розповіли свою версію події.