Компанія Twitter виявили нові акаунти, пов'язані із російським "Агентством інтернет-досліджень", з яких під час президентської кампанії в США в 2016 році поширювалася інформація, яка провокувала конфлікти між політичними і етнічними групами в країні. Про це 19 січня повідомив представник Twitter.
Згідно з результатами нового дослідження, кількість облікових записів, пов'язаних з агентством із Санкт-Петербургу, збільшилася з 1062 до 3814. Як зазначається, з акаунтів було відправлено близько 176 тис. повідомлень.
За словами представника соцмережі, компанія сповістить по електронній пошті близько 678 тис. користувачів Twitter, які абонували ці акаунти, пересилали повідомлення, які надходили від них, або позначали повідомлення значком "мені подобається".
Крім того, Twitter виявив 13,5 тис. нових автоматичних акаунтів, які використовувалися для більш широкого розповсюдження інформації. У цілому компанія нарахувала близько 50 тис. таких ботів.
"Агентство інтернет-досліджень", відоме як "фабрика тролів", вважають однією з компаній, які впливають на громадську думку в соціальних мережах в інтересах Росії.
Нагадаємо, дослідження Центру передового досвіду НАТО з питань стратегічних комунікацій (NATO Strategic Communications Centre of Excellence) показали, що 60% усіх російськомовних акаунтів у Twitter мають вигляд автоматизваних, тобто ботів.
Згодом, компанія Twitter заблокувала близька 100 облікових записів пов’язаних з Росією, які були замасковані під місцеві американські джерела новин.