За словами Пірвердієва, оскільки інцидент набув широкого розголосу в ЗМІ та мав суспільний резонанс, то вибачитися він також вирішив через засоби масової інформації. Власник магазину стверджує, що бажання вибачитися виникло у нього з «суто людського співчуття щодо непорозуміння, яке кинуло тінь на торгівельний заклад».
«Перш за все, я приношу свої глибокі вибачення представникам засобів масової інформації та громадським активістам: Вам, Богдан Буткевич, Павло Колесник, Андрій Ломакін та Станіслав Федорчук, за той дикий інцидент, який мав місце у нашому магазині 23 січня. Наш колектив буде радий бачити Вас в числі наших покупців. Також я хочу вибачитися перед всіма нашими відвідувачами, що стали свідками конфлікту і зіштовхнулися з незручностями під час закриття супермаркету, а також перед азербайджанською діаспорою України, яку зачепила хвиля інформаційного негативу, що супроводжувала ці події. Щиро сподіваюся, що це сумне непорозуміння буде скоро забуте», – йдеться у листі.
Власник магазину, посилаючись на результати внутрішньої перевірки, визнає, що «дії охорони стосовно громадських активістів і журналістів, які фотографували продукти харчування були, щонайменше, некоректними».
«Ми віддаємо собі звіт в тому, що охорона повинна була, як мінімум, обійтися без силового варіанту розв'язання ситуації! Однак з чисто людської, емоційної позиції, співробітників можна зрозуміти. Люди були поставлені в нестандартну ситуацію: в діях активістів читалося явний намір знайти недоліки в роботі магазину. Не проаналізувати ситуацію, зазначивши плюси і мінуси, а саме знайти негатив. І наш персонал у цій ситуації не зміг прийняти правильного рішення. Напевно, ситуацію «підігріла» і низка провокацій, які відбулися напередодні в нашому магазині, що не кращим чином позначилося на дисципліні охорони. Зараз вирішується питання про вжиття заходів щодо винних у інциденті для недопущення подібного в майбутньому», – пояснив Пірвердієв.
Він також обіцяє сприяти правоохоронним органам в об'єктивному розслідування інциденту.
«Закон повинен розставити все на свої місця. Як донеччанин і громадянин України я впевнений, що в наших спільних інтересах всебічне вивчення обставин і причин конфлікту, а не мусування спекуляцій на тему національності його учасників. На жаль, змушений відзначити і це, так як ряд маргінальних сил підхопили цю тему для нагнітання деструктиву в суспільстві і пропаганди своїх відверто расистських поглядів. Донецьк – спільний дім для багатьох народів і від нашого взаємної поваги залежить яким він буде», – пише власник супермаркету.
Водночас він також повідомив, що керівництво закладу вжило низку заходів для поліпшення функціонування торгового центру.
«І це буде правильним наслідком Ваших громадських рейдів. Думаю, Ви помітили цілу низку змін в нашому магазині в своєму останньому рейді 4 лютого. Від себе ж підкреслю, що справа, якою Ви займаєтесь, справа контролю з боку суспільства за сферою послуг і торгівлі вважаю важливим і потрібним для суспільства», – наголосив Пірвердієв.
Як повідомлялось, 3 лютого прокуратура Ленінського району Донецька порушила кримінальну справу за фактом перешкоджання роботі журналістів у супермаркеті «Сокіл».
Нагадаємо, 23 січня охорона торгівельного центру випхала і побила чотирьох осіб: блогера Павла Колесника, громадського діяча Станіслава Федорчука, а також кореспондента «Українського тижня» Богдана Буткевича та фотокореспондента Андрія Ломакіна, який отримав струс мозку.
Це сталося під час проведення акції «Україна без холопів», мета якої – захист прав споживачів.
Читайте також: Бєспрєдєл: у Донецьку перевірка якості продуктів закінчилась побиттям