Більшу частину цієї суми витратять на організацію ефірних програм за участю чиновників.
Так, 454 тис грн. піде на програму, яка являтиме собою «діалог з керівництвом Маріупольської міської ради та її виконавчих органів, під час якого обговорюється життєдіяльність міста, здійснюється пошук шляхів виходу з проблемних ситуацій в галузях комунального господарства, охорони здоров’я, освіти, соціальної сфери тощо». Загалом мають зробити 44 таких ефіри тривалістю 35 хв і вартістю 10,32 тис грн. за одну програму.
Підряд отримало ТОВ «Телерадіокомунікаційна компанія «Сигма», яка входить до медіа-холдингу «Медіа Група Україна» з групи СКМ Ріната Ахметова.
Цей же канал отримав підряди на створення програм про Маріуполь: 178 тис грн. за «авторську програму про історію міста, його славетне минуле, відомих маріупольців, … історію вулиць, майданів, будинків, подій» і стільки ж за програму, «присвячену соціально-економічному розвитку Маріуполя в ХХІ сторіччі, перспективам розвитку найбільшого промислового центру півдня Донбасу …». Всього має вийти по 44 програми кожного типу тривалістю по 10 хв кожна.
Іще 67 тис грн. канал отримає за сурдопереклад інформаційних 43 програм.
Решту 200 тис грн. отримає ТОВ «Телерадіокомпанія «ТВ-7» на ефіри з «представниками громадськості міста, компетентними особами, урядовцями, депутатами, представниками влади. В програмі мають порушуватися питання, які відносяться до життєдіяльності суспільства, обговорюватися проблеми, які потім вирішуються в ході встановлення діалогу «Влада – народ». Загалом мають вийти в ефір 17 таких програм по 40 хвилин, вартість одного ефіру – 11,76 тис грн.
Нагадаємо, 2012 року на власний піар центральна і місцеві влади витратили з держбюджету щонайменше 25 млн.