Влада Києва оцінює вартість будівництва Подільсько-Вигурівської гілки столичного метрополітену в 31,5 млрд грн.. Про це свідчать дані плану заходів на 2016-2018 рр. по реалізації стратегії розвитку Києва до 2025 року.
У документі вказується, що будівництво лінії дозволить поліпшити транспортне сполучення з масивами Троєщина, Лісовий, Воскресенка, Райдужний, а також майбутньою забудовою Русанівських садів, зробивши їх більш привабливими для проживання.
Згідно з планом, у 2016 році на будівництво гілки планується витратити 635 млн грн, в 2017-му – 540 млн грн, в 2018-му – 2,692 млрд грн за рахунок бюджету міста, власних коштів метрополітену та інших джерел.
Як повідомлялося, перша черга Подільсько-Вигурівської лінії буде складатися з шести станцій: "Глибочицька" (пересадка на "Лук'янівську"), "Подільська" (пересадка на "Тараса Шевченка"), "Суднобудівний" (на Рибальському острові), "Труханів острів "," Затока Десенка "," Райдужна ". Надалі ця лінія буде продовжена на Троєщину вздовж проспекту Маяковського, а від Лук'янівки через вокзал Київ-Пасажирський до аеропорту "Київ" в Жулянах.
Програма соціально-економічного розвитку Києва на 2016 рік передбачає виділення КП "Київський метрополітен" 879,5 млн грн на будівництво четвертої лінії столичного метрополітену від вул. Велика кільцева до житлового масиву Троєщина.
Як повідомлялося, у Києві запустили новий тролейбус на Троєщину.