Проекту Закону України “Про внесення зміни до статті 8 Закону України “Про рекламу” щодо встановлення заборони зазначення ціни товарів, робіт та послуг не в грошовій одиниці України”, реєстраційний номер №11121, розроблено Міністерством фінансів
Як зазначається у пояснювальній записці до документу, він спрямований на створення правових засад для обмеження використання на території України іноземної валюти як міри вартості з метою посилення стабільності національної валюти.
Законопроектом пропонується доповнити чинне законодавство про рекламу нормою, яка передбачає, що ціни та тарифи, що зазначаються у рекламі, мають бути наведені виключно у гривні.
Автори законопроекту запевняють, що у ньому відсутні правила і процедури, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень, а тому він не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи і консультацій з громадськістю.
«Прийняття проекту Закону України «Про внесення зміни до статті 8 Закону України «Про рекламу» щодо встановлення заборони зазначення ціни товарів, робіт та послуг не в грошовій одиниці України» сприяє посиленню стабільності національної валюти, і як наслідок, створенню умов для проведення ефективної грошово-кредитної політики та забезпеченню умов для економічного зростання», – йдеться у пояснювальній записці.
Як повідомлялось, у серпні КМДА заявила, що з вересня має намір підвищити тарифи на розміщення зовнішньої реклами в столиці в середньому на 20%.
Нагадаємо, за два тижні липня найбільше на зовнішню рекламу для передвиборчої агітації за першу половину липня витратила Партія регіонів – 8 млн. Комуністична партія – 6 млн, а Віктор Медведчук – 5 млн грн.
Експерти вважають, що загалом на передвиборчу рекламу українські політики витратять близько $2 млрд