Відомство Каськіва витратило 12 млн грн на “невидимі” статті в іноземних ЗМІ

9 Лютого 2012, 19:03

Так, зокрема, Каськів назвав роуд-шоу інвестиційного потенціалу України в Токіо «успіхом, що перевершив сподівання»: «У нас понад 3,5 тис. публікацій у світових медіа».

Автор вирішив перевірити, скільки і яких вийшло матеріалів про закордонне турне Каськіва.

Але ні американська версія Google, ні прямий пошук на сайтах видань Financial Times, Wall Street Journal, The New York Times тощо не знаходив жодних матеріалів про подорож посадовця світовими столицями, які, до речі, обійшлися платникам податків у 12 млн грн. Усе, про що написала провідна західна преса за останні місяці про Україну, стосується переважно або корупції, або вироку Тимошенко. Навіть попри те, що адвокатська фірма «Арцінгер», яка організовувала роуд-шоу, отримала з бюджету мільйони на «джинсу» за кордоном. У цій фірмі так і не показали переліку публікацій, які вони мали розмістити.

У самому Держагентстві  з інвестицій після тривалих суперечок надали список статей, що ними так вихвалявся Каськів.

Однак більша частина з них виявилася звичайним перекладом українських матеріалів на англомовних версіях вітчизняних інтернет-ресурсів. Чи не єдина публікація в провідному іноземному медіа про українські нацпроекти – на сайті агентства Bloomberg, і йдеться в ній про те, що в України немає грошей на будівництво LNG-термінала.

Детальніше читайте у статті «Національні проЖекти» у № 6 Тижня.