Основним завданням законопроекту є приведення законодавства України у відповідність з Європейською конвенцією про транскордонне телебачення.
Документ визначає термін "телепродаж" як такий, що транслює по телебаченню пропозицію укласти договір про купівлю-продаж певного товару, який повинен містити необхідну доступну та достовірну аудіовізуальну інформацію про сам товар.
Законопроектом передбачений час, який відводиться на рекламу і телепродаж і не може перевищувати 15% (а під час процесу – 20%) фактичного добового обсягу мовлення телекомпанії, а також частка реклами та телепродаж протягом години (60 хвилин) фактичного мовлення не повинна перевищувати 20% (і 25% під час виборного процесу).
Пропонується також заборонити спонсорування теле- і радіопередач з використанням будь-яких посилань на лікарські препарати, що відпускаються за рецептом, а так само медичну техніку, методи профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, застосування яких вимагає спеціальні медичні знання і підготовку.