У прес-службі повідомили, що для боротьби з обледенінням була задіяна уся спеціальна техніка: усі наявні маневрові тепловози, 28 тепловозів з вібропантографами і 9 спеціальних дрезин служби електропостачання. На ділянках обледеніння застосовували спеціальні методи обігріву контактної мережі.
"Графік руху поїздів – складний технологічний процес, в якому рух поїздів є взаємопов’язаний. Тож навіть незначне відхилення графіку руху одного поїзда веде до зміни графіку інших поїздів, які проходять через ті самі ділянки залізниці, або через пов’язані ділянки", – розповіли у прес-службі.
"Тож ситуація, яка склалася внаслідок дії складних погодних умов та обледеніння контактного дроту, на Донецькому вузлі та на ділянках Південної залізниці 6-7 грудня спричинила низку збоїв у графіку руху поїздів, які очікували своєї черги на проходження ділянок, де сталося обледеніння та відповідно затримка руху поїздів", – зауважили в Укрзалізниці.
Зазначається, що час затримки поїздів склав від п'яти хвилин п'яти з половиною годин.
Залізничники також зазначили, що на Донецькому вузлі дощ за мінусової температурі тривав довго, тому доводилось кілька разів розбивати обледеніння на контактному дроті на одних і тих же ділянках.
Водночас, на Південній залізниці (Харківський вузол) ситуація з погодою аналогічна, однак час затримки і відхилення від графіку руху є меншим – тут дощ був не таким інтенсивним.
Нагадаємо, у четвер, 6 грудня, повідомлялося, що на Полтавщині електропотяг Hyundai №164 сполученням "Київ – Харків" поламався та простояв на перегоні 3 години. При цьому у результаті збою графіка було затримано рух ще трьох поїздів: "Київ-Луганськ", "Донецьк-Київ" і "Київ-Полтава".
В Укрзалізниці повідомили, що збій в русі стався через обрив контактного дроту, а не проблеми з потягом.
Читайте також: В Україні негода вимикає електропостачання, ламає дерева і підтоплює населені пункти