Національна комісія з регулювання зв'язку та інформатизації опублікувала статистику щодо якості мобільного зв'язку за перше півріччя 2017 року. Про це повідомила прес-служба Нацкомісії.
Так, згідно з результатами, гіршими за більшістю показників виявилися оператори PeopleNet і lifecell.
Зазначається, що найбільші проблеми з якістю зв'язку у PeopleNet, а з основних мобільних операторів сюди потрапив і lifecell.
Також у PeopleNet найчастіше виявляється недоступною мережа та відбувається роз'єднання дзвінків через технічні проблеми, а найкращий показник у "Інтертелекому".
Показники передачі даних найкращі у Vodafone та Київстар, а найгірші – у lifecell і PeopleNet.
Щодо доставки смс-повідомлень, то найкращі показники у Vodafone, а у PeopleNet не доходить кожне 50 повідомлення.
Як повідомлялося 9 серпня, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ), запропонувала зобов'язати абонентів мобільних операторів надати свої особисті дані. Глава НКРЗІ зазначив, що комісія також внесла зміни в законопроект, який розробила Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації, в частині спрощення процедури реєстрації. Проте представники мобільних операторів говорять, що запропонований законопроект далекий від досконалості.
Згодом Міністр юстиції Павло Петренко виступив проти обов'язкової реєстрації мобільних абонентів, зазначивши, що спочатку потрібно провести широкий суспільний діалог, пояснити необхідність реалізації такої ідеї.