За словами Попової, реальна аудиторія інтернет-користувачів в Україні, якщо враховувати дітей молодших 15 років, які не фігурують у дослідженнях маркетологів, становить до 17 млн.
За даними компанії InMind, чисельність українців у віці 15 років і старше, що використовують інтернет не рідше одного разу на місяць, зросла до 35%, порівняно з 33% наприкінці 2010 року. В абсолютних показниках українська інтернет-аудиторія становить 13,9 млн користувачів.
«При цьому можна очікувати подальшого продовження зростання аудиторії. Основними його драйверами стане зростання проникнення мобільного інтернету і популярності гаджетів усегмент приватних домогосподарств», – вважає Попова.
Загальна кількість абонентів широкосмугового доступу в інтернет за підсумками першого кварталу 2011 року склала близько 3,93 млн, з яких 3,4 млн – домашні користувачі.
За оцінками iKS-Consulting, рівень проникнення широкосмугового доступу в Україні досяг 19,3% від загальної чисельності домогосподарств – зростання показника за квартал склало 1,8 процентних пункту.
Нещодавно компанія InMind запустила п'ятитисячну медіа-панель у рамках проекту соціологічного дослідження інтернет-аудиторії України, яке проводиться на замовлення ІнАУ.
Нагадаємо, Україна увійшла у п’ятірку країн, інтернет-користувачі яких найактивніше вдвідують соціальні мережі.