Моніторинг ЗМІ показав, що основними замовниками джинси в онлайн-медіа є комерційні компанії та бізнес. Вони замовили 24% загальної кількості джинси.. Про це свідчить дослідження ГО "Інститут масової інформації", проведене в жовтні-листопаді 2019 року в 17 онлайн-медіа.
На другому місці – партія "Опозиційна платформа – За життя", яка замовила 18% від загальної кількості подібних матеріалів.
"Новим антитрендом четвертого кварталу 2019 року стала поява матеріалів з ознаками замовлення, які були спрямовані проти конкретних законопроектів", – повідомляють в ІМІ.
Зазначається, що онлайн-медіа розміщували багато матеріалів проти законопроекту №1210 (щодо поправок до Податкового кодексу) і проти законопроекту №2336-2 (щодо протидії політичній корупції).
Як свідчать результати моніторингу, найбільше "джинсують" видання "РБК-Україна", "Обозреватель", "112 канал", Newsone, УНІАН, "Сегодня", "24 канал", Знай.ua та ТСН.
Не публікують замовної інформації видання Тиждень.ua, LIGA.net та "Українська правда".
Нагадаємо, у листопаді "Український тиждень", "Укрінформ" і "Ліга" очолили рейтинг онлайн-медіа щодо дотримання журналістських стандартів.