«У разі подання уповноваженою особою підтвердних документів орган компенсує витрати, пов’язані з доставкою дарунка або сплатою митних зборів, у триденний строк після його передачі органові», – передбачає документ.
«Передача дарунка здійснюється в адміністративному приміщенні органу, про що складається акт приймання-передачі», – сказано в документі.
Уповноважена особа передає дарунок матеріально-відповідальній особі органу з одночасним складенням такого акта у двох примірниках.
«Операції, пов’язані з передачею дарунка органові, відображаються в бухгалтерському обліку відповідно до законодавства», – сказано в документі.
«З метою оцінки вартості дарунка, вирішення питання щодо можливості його використання, місця та строку зберігання орган утворює комісію у складі не менш як трьох осіб, однією з яких є фахівець з оцінки майна», – постановив уряд.
Положення про комісію затверджується керівником органу.
Комісія має провести засідання протягом місяця з моменту передачі дарунка. Засідання вважається правомірним, якщо на ньому присутні більшість членів комісії.
Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на засіданні її членів. У разі рівного розподілу голосів, вирішальним є голос голови комісії.
Рішення комісії оформляється протоколом, який підписують голова і секретар комісії, та у 3-денний строк із дати його прийняття затверджує наказом керівник органу.
Комісія має право залучати до участі в засіданнях на громадських засадах фахівців із питань оцінки вартості дарунка.
Постанова Кабміну від 8 грудня 2009 року «Про затвердження Порядку передачі подарунків, отриманих під час проведення офіційних заходів» (№ 1337) втратила чинність.
Як повідомлялося, під час проводів колишнього голови Вищого адміністративного суду України Олександра Пасенюка, який обраний суддею Конституційного суду, колеги зробили йому цінний подарунок, від якого він, згідно із законом про боротьбу з корупцією, швидше за все повинен буде відмовитися.