Укрзалізниця взялася за створення власного сервісу продажу електронних квитків

7 Серпня 2015, 09:57

Укрзалізниця вирішила створити прозорий та більш досконалий сервіс продажу електронних квитків. Про це інформує прес-служба Укрзалізниці.

«IT-підрозділи вже створюють власне програмне забезпечення, щоб позбутися залежності від підрядника – ТОВ «УнІТ» та унеможливити фінансові зловживання», – йдеться в повідомленні.

Як зазначив в.о. начальника департаменту корпоративної інформатизації Укрзалізниці Богдан Карбань, на сьогодні існує низка проблемних моментів, що стосуються взаємодії з підрядником, з банками, з процесом обслуговування платежів.

«Найголовніша проблема у тому, що Укрзалізниця не керує цим процесом, усе організаційно та технологічно  вибудовано так, що всі процеси здійснюються лише ТОВ «УнІТ». Ця компанія намагається отримати додатковий заробіток з продажу квитка. Щоб припинити це, ми хочемо використовувати власний програмний продукт і відмовитися від залежності з боку цього підрядника, дії якого перевіряють правоохоронці», – зазначив Богдан Карбань.

«Новий сервіс, який запрацює орієнтовно у вересні, буде більш функціональним та мобільним, зручнішим для пасажира. Це особливо важливо в умовах зростання обсягів продажу квитків через інтернет – 28% від загальної кількості, як свідчать  показники липня поточного року», – наголошують в Укрзалізниці. 

Як відомо, Укрзалізниця призначила на літо 14 додаткових поїздів.