«Ділянки колії, які були підірвані, сягали від 1,5 метра до понад 50 метрів. Відновлювати рух на них працівникам служб колії доводилося в небезпечних умовах, однак аварійно-відновлювальні роботи виконувалися в найкоротші терміни», – повідомляється в Укрзалізниці.
Також за даними сайту повідомляється, що найбільших збитків нанесено через підриви залізничних мостів, до яких належать: міст через річку Сіверський Донець перегону Рубіжна – Насвітевич, міст перегону Машчермет – Шпичкине, мости парної та непарної колій через річку Сіверський Донець перегону Ямпіль – Сіверськ, шляхопровід на перегоні Оріхівська – Мала Токмачка.
«За ці кошти можна було б здійснити реконструкцію із заміною нових елементів понад 200 км колії», – зазначили на підприємстві.
Окрім мосів, теракти також відбувалися у місцях, де розташовані підприємства господарства електропостачання. За словами залізничників, виявлено 43 випадки незаконного втручання у діяльність таких підприємств. Найбільшого впливу від бойових дій зазнали ділянки: Красний – Лиман, Луганськ, Слов’янськ, Іловайськ. Щоб відновити обладнання електропостачання, треба витратити десятки мільйонів гривень.
Як відомо, бойовики почали частіше здійснювати теракти на залізничних шляхах.
Нагадаємо, що 1 липня увечері пролунали вибухи на двох ділянках донецької залізниці, в одному з випадків вибух стався під вантажним поїздом. Раніше залізничні мости підривали у Запоріжжі, на Харківщині й на Луганщині.