Як повідомили в "Укрзалізниці", повернення електронних квитків можна здійснити на сайті booking.uz.gov.ua через кабінет користувача.
Можливість повернення електронного проїзного документа та бланка замовлення на сайті припиняється за одну годину до відправлення поїзда з початкової станції.
Повернення бланка замовлення можливе тільки за умови, що проїзні документи не були роздруковані в залізничній квитковій касі.
"Повернення коштів на картку клієнта здійснюється в максимально стислі терміни, адже відмова від необхідності повернення через касу, заповнення актів повернення значно прискорює процедуру", – повідомили в "Укрзалізниці", вказавши, що повернення коштів на картку клієнта здійснюється за тією системою, за якою було придбано електронний посадковий документ або бланк замовлення.
Як відомо, з середини липня залізничні квитки в в плацкартних та купейних вагонах у поїздах внутрішнього сполучення подорожчали на 10%.