"В Україні акциз дизельного палива залежить від вмісту в ньому сірководню і змінюється від 48 до 96 євро за тонну", – зазначив глава Укравтодору, передає ЛІГАБізнесІнформ.
Прусенко також нагадав, що на сьогодні основним джерелом фінансування будівництва реконструкції та утримання доріг є акциз з дизельного палива і бензину.
За його словами, необхідно відмовитися від того, щоб акциз залежав від вмісту сірководню, і підняти його до 96 євро за тонну.
"Це призведе до подорожчання дизельного палива всього лише на 10-15 копійок. Ситуація з бензином практично аналогічна. Я поки не бачу інших джерел фінансування", – сказав він, додавши, що сьогодні цим питанням займається відповідне відомство і міністерство.
Для порівняння, глава Укравтодору привів у приклад Європу, де акциз на дизельне паливо становить мінімум 400 євро за тонну, а акциз бензину в сусідній Білорусі становить 267 євро за тонну, в той час як в Україні він становить 198 євро.
Як повідомлялось, на початку квітня міністр інфраструктури Володимир Козак заявив, що Мінінфраструктури подало до Кабінету міністрів пропозицію про підвищення акцизного збору на світлі нафтопродукти.
За словами міністра, йдеться про поетапне збільшення акцизів до рівня мінімальних середньоєвропейських ставок.
Втім, уже 10 квітня Козак заперечив наміри міністерства запроваджувати таку ініціативу.