Згідно з результатами дослідження, у порівнянні з 2008 роком цьогоріч найбільше зросла інтернет-аудиторія серед старшого населення. Зокрема, темп росту інтернет-аудиторії серед населення, якому 60 років і більше, становить 371%, серед тих, кому 50-59 років користувачами інтернету цього року стало на 179% більше, ніж 2008 року.
Крім цього, найбільший приріст інтернет-користувачів спостерігається у містах з населенням до 50 тисяч людей – 152%, у порівнянні з 2008 роком, а також у містах з населенням 51-100 тисяч – 139%. Темп зросту інтерент-користувачів, що проживають в селі, за даними дослідження, становить 129%.
Згідно з дослідженням, найбільш частим місцем користування інтернетом стала домашня оселя. Так, 79% людей користуються інтернетом з дому і ця частка з кожним роком зростає з 38% у 2007 році. На роботі інтернетом користуються лише 11% людей, хоча 2007 року цей показник становив 29%.
Дослідження виявило, що найбільша частка користувачів у віці 26-35 років зареєстрована в соціальній мережі Одноклассники. Хоча тут варто звернути увагу саме на те, що мова йде про наявну реєстрацію, але це не означає, що для більшості з них ця соцмережа є основною.
Однак найбільш популярною, згідно з опитуванням, є соціальна мережі Вконтакте – 66%, Одноклассники – 58% та Facebook – 53%. Зокрема, перша та третя – користуються популярністю серед користувачів інтернету у віці 16-25 років.
Нагадаємо, за словами голови правління Інтернет-асоціації України Тетяни Попової, реальна аудиторія інтернет-користувачів в Україні, якщо враховувати дітей молодших 15 років, які не фігурують у дослідженнях маркетологів, становить до 17 млн.