Кількість запитів на знижкові промокоди упродовж 8 місяців 2023 року збільшилася в середньому на 18%. На думку аналітиків, інтерес до знижок продовжить зростати через те, що економічна ситуація залишається складною. Ціни зростають, а доходи зменшуються або, у кращому випадку, залишаються незмінними.
Коди на знижку пропонують продавці споживчих товарів, транспортні компанії, кредитні та страхові організації, туристичні агенції та ресторани, які працюють у форматі take away та fast casual.
Попри велику пропозицію споживачі активно користуються знижками за промокодами лише в окремих категоріях. Які коди шукають найчастіше, розповіли експерти інформаційного сервісу Deshevshe.net.ua.
Лідери рейтингу популярних категорій
Найбільший попит на промокоди впродовж останніх трьох років аналітики фіксують у таких товарних категоріях:
- одяг для дітей та дорослих;
- побутова хімія;
- гігієнічні засоби;
- техніка для кухні.
Так, наприклад, бонус-код deshevshe.net.ua на товари цих груп загалом запитували близько 70% користувачів сайту.
Поміж тим у сфері застосування знижкових кодів відбуваються суттєві зміни. Починаючи з осені 2022 року по нинішній час, українці активно шукають можливість отримати на більш вигідних умовах мікрокредит. Попит на коди у цій категорії за 6 місяців 2023 року у порівнянні з липнем-груднем 2022 зріс на 25%.
Наростальна тенденція зберігається, що цілком логічно. Адже, приміром, Credos промокод з https://deshevshe.net.ua/coupons/credos забезпечує зниження відсоткової ставки чи збільшення суми позики. Більш вигідні умови у разі застосування бонус-кода пропонують й інші МФО. Тому, згідно з інформацією працівників сервісу, знижкові коди на кредитні послуги увійшли в першу п’ятірку рейтингу популярності.
5 нових категорій, у яких зріс попит на промокоди
Статистика свідчить, що жінки у порівнянні з чоловіками частіше здійснюють інтернет-покупки із застосуванням промокодів. Можливо, тому кількість замовлень косметичних засобів та парфумерії з купоном на знижку за 8 місяців зросла майже на 20%. Принагідно зазначимо, що в інтернет-магазинах, які торгують декоративною косметикою парфумерією, активація промокода забезпечує зниження ціни на 15-25%, а інколи й на 50-60%.
До рейтингу потрапили також знижки на освітні курси. У тренді програмування, вивчення іноземних мов та створення й адміністрування сайтів. Також українці активно цікавляться відеокурсами з психології, планування бюджету, відкриття власного бізнесу тощо.
Зросла популярність промокодів, які забезпечують знижені ціни на послуги стрімінгових сервісів. Також приблизно на 15% частіше українці купують з промокодом квитки на проїзд залізничним та автомобільним транспортом.
У список категорій, де значно зріс попит на знижкові коди, потрапили також автотовари: розхідники, автохімія, акустичні та охоронні системи. Придбати ці та інші товари продавці пропонують на 20-40% дешевше від початкової вартості.
Підсумовуючи, зазначимо, що майже 60% споживачів при виборі промокода звертають увагу в першу чергу на розмір знижки, а потім на бренд. Близько 35% шукають коди на продукцію своїх улюблених брендів, а понад чверть користувачів цікавиться знижками для нових клієнтів. Популярними є промокоди на так звані товари тижня, які часто продаються за цінами, зниженими на 50-60%.