Українське підприємство зазначає, що має більш ніж 60-річний досвід виготовлення вантажних вагонів – насамперед залізничних цистерн більш як 40 типів, які використовуються на всіх залізницях країн СНД, Балтії та Грузії.
«Азовмаш»стверджує, що, зазвичай, їх використання відповідно до технічних умов, ГОСТів, правил перевезень, затверджених комісією ради із залізничного транспорту повноважних фахівців вагонного господарства залізничних адміністрацій країн СНД, Латвії, Литви, Естонії та Грузії, забезпечує безпеку перевезення вантажів .
«Аналіз вищевказаних сходів вказує на можливість у разі непрофільного використання їх при певних умовах – перевищення вантажопідйомності і, як наслідок, понаднормативні навантаження на деталі візки, що приводять до передчасного руйнування бічної рами», – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, 20 березня на станції Ружин в Примор'ї стався схід з рейок семи цистерн з нафтопродуктами. Жертв і постраждалих немає, загрози екології – також. В результаті події пошкоджено чотири ригельні опори контактної мережі, утруднена маневрова робота станції, рух припинено.
За даними Далекосхідної залізниці, причиною аварії став заводський брак – злам бічної рами візка вантажного вагона, виготовленої на маріупольському ЗАТ «АзовЕлектроСталь».